Автомобілізація Києва почалася 1896 року, коли для Київського округу шляхів сполучення придбали перший самохідний екіпаж за 2500 рублів. На жаль, інформація про марку, як і його вигляд залишаються досі невідомими. Зате нещодавно було знайдено унікальну фотографію іншого автомобіля, датовану 1898 роком.
Це автомобіль Daimler Phoenix з кузовом фаетон належав барону Н.К. фон Мекку, підприємцю, який будував залізницю. Фотографія зроблена в сімейному колі в його садибі в Копиловому, що в Бучанському районі Київської області. Головна будівля, що цікаво, збереглася до наших днів і є головною місцевою пам'яткою.
Щодо автомобіля Daimler Phoenix, то його випускала компанія Daimler Motoren Geselschaft в 1897 - 1902 рр. Це була перша машина цієї марки з переднім розташуванням двигуна. Одним із головних нововведень став радіатор трубчастого типу, розроблений Вільгельмом Майбахом. Він давав змогу краще циркулювати повітрю і потребував меншої кількості води (18 л), ніж радіатор спірального типу.
Спершу на «Фенікс» встановлювали 2-циліндровий мотор потужністю 6 або 8 к.с. А у вересні 1898 року з'явилися перші дві машини з 4-циліндровим двигуном робочим об'ємом 2,1 л і потужністю 8 к.с. при 720 об/хв. З наступного року пішли варіанти на 12, 15, 20 і найпотужніший в 23 к.с. Цікаво, що в 1899 році 12-сильна машина під керуванням заводського гонщика Вільгельма Бауера здобула перемогу в перегонах Ніцца - Маганьйоне - Ніцца.