ZF представляє інноваційний інтегрований ремінь безпеки

Захист пасажирів починається з того, що вони сидять у правильному положенні та користуються правильно відрегульованими ременями безпеки. Використовуючи датчики автомобіля, нові ремені безпеки ZF, які інтегровані з мережею автомобіля, можуть активно позиціонувати пасажирів перш ніж дійде до потенційного зіткнення. Отримавши попередження про потенційно небезпечну ситуацію, ремінь пересуває пасажира на сидінні, що може збільшити функціональність системи безпеки. Серцем системи є електромеханічний натягувач ременя ACR8, який також може зменшити провисання ременя або попередити водія вібрацією стрічки ременя.

Обидві системи безпеки - ремінь безпеки та подушка безпеки, працюють спільно. Ремінь безпеки спочатку утримує верхню частину тіла, але протягом мілісекунд після удару відпускає його за певною схемою до подушки безпеки, доки подушка безпеки не перехопить пасажира. Якщо ременю бракує цих резервів, наприклад, через те, що верхня частина тіла вже була нахилена надто вперед до або під час удару, це може збільшити ймовірність травми. Ось де з'являється концепція репозиції (пересування пасажира в правильне положення).

Як тільки ремінь безпеки пристібається, система ACR8 активно зменшує відчутну слабину ременя, тобто вона натягує ремінь таким чином, щоб він щільно прилягав до пасажира. Якщо датчики автомобіля виявляють критичну дорожню ситуацію, яка може призвести до різкого гальмування або зіткнення, система ременів безпеки може використати цей час для посилення захисту пасажира. Для цього вона підключена не тільки до датчиків, але й до системи автоматичного екстреного гальмування, і переміщує пасажира в правильне положення та утримує його під час гальмівного маневру. У разі подальшого удару спрацьовує піротехнічний натяг, що підвищує працездатність подушок безпеки та ременів безпеки.

ACR8 також можна використовувати як тактильний сигнал, наприклад, для попередження або інформування водія. Ремінь може «розбудити» водія, коли він втомився, або, коли він перемикається з автоматичного на ручне водіння, для цього можуть використовуватися високочастотні пульсації ременя, щоб попередити водія, що йому потрібно знову взяти керування на себе. Таким чином систему ременів можна інтегрувати в інтерфейс користувача автоматизованих транспортних засобів, щоб зосередити увагу водія. Під час тестування компанія ZF зафіксувала скорочення часу відгуку до однієї секунди порівняно з візуальними чи звуковими сигналами. За нормальної швидкості на автомагістралі це відповідає відстані 36 метрів.

Серцем системи захисту є передовий натягувач ременя ACR8 (Active Control Retractor), який об'єднує інформацію, наявну в автомобілі, і може втягувати ремінь за допомогою електродвигуна, таким чином цілеспрямовано збільшуючи силу його натягу. На додаток до вже описаних функцій ACR8 пропонує виробникам автомобілів додаткові переваги: наприклад, для використання нової системи не потрібна окрема сертифікація NCAP. ACR8 також доступний у версії, інтегрованій у сидіння, що вимагає лише 60 міліметрів монтажної глибини замість 82. Це означає, що його можна інтегрувати в усі типи автомобільних крісел без обмеження їх конструкції.

Источник: AUTO-Consulting
Фото: ZF
07.09.2023
#технології