Розроблений у Швеції CM1e спеціально створювався як автономне таксі. Він має подвійні розсувні двері, що відкриваються від центру з обох боків, і немає середньої стійки. Автівка доволі низька, попри розміщений під прорезиненою підлогою акумулятор потужністю 92 кВт.
Два передніх сидіння оснащені відкидними підлокітниками, за ними розташована задня лава для трьох пасажирів. Сидіння та приладова панель оббиті схожим на вовну переробленим матеріалом Econyl, виготовленим з океанських відходів (переважно рибальських сіток). У двох блоках на приладовій панелі є подушка безпеки, а між ними - дисплей від Waymo. Керма немає, але серійна версія буде змушена мати його, доки закони не дозволять використовувати автономні автівки без керма.
Задні підйомні двері забезпечують доступ до багажного відділення, під яким розташований єдиний двигун. Zeekr стверджує, що ця силова установка розганяє автівку до сотні за 8 секунд, а максимальна швидкість становить 140 кілометрів на годину.
Якщо Waymo, яка спеціалізується на розробці технологій автономного водіння, прийме цю пропозицію, вона буде володіти та керувати транспортними засобами, а Zeekr буде їх будувати. Zeekr каже, що планує надати свої прототипи CM1e компанії Waymo до кінця року, але немає жодних визначених часових рамок, коли ці вражаючі таксі повноцінно працюватимуть на дорогах.
Нагадаємо, китайський автовиробник Geely потрапив до переліку міжнародних спонсорів війни. Geely належить приватному власнику китайського підприємця-мільярдера Лі Шуфу та володіє такими брендами, як Geely Auto, Lynk&Co, Zeekr, Volvo Cars, Polestar, Lotus, London Electric Vehicle Company, Farizon Auto, CAOCAO Mobility.