Японські автовиробники, які багато років працюють у Китаї, на тлі зростання конкуренції з китайськими брендами електрокарів, повідомили про падіння липневих продажів на ринках Китаю і Таїланду. Про це повідомляє NHK.
Компанія Toyota заявила, що в липні продажі її авто в Китаї знизились на 6,1% порівняно з тим же місяцем минулого року, до приблизно 143 тисяч автомобілів. Honda пережила важчий час, її продажі впали на 41,3% до 53 тисяч одиниць.
Спад продажів японських авто у Китаї відображає зміну попиту в країні і швидке зростання популярності місцевих електромобілів.
Не в змозі конкурувати з місцевими виробниками електрокарів на китайському ринку японські автомобільні бренди переглядають свої стратегії, які включають скорочення виробництва в Китаї чи навіть повний вихід із цього ринку.
Схожий розвиток подій спостерігається і в Таїланді, ще одному великому ринку в Азії для японських автовиробників, звідки їх наполегливо витискають китайці зі своїми електрокарами.
Усі п'ять японських автовиробників, які опублікували статистику за липень, заявили про падіння поставок до Таїланду двозначними цифрами.
Toyota, яка має найбільшу частку ринку Таїланду, зафіксувала падіння продажів на 12,9%, а Suzuki зазнала катастрофічного обвалу на 62,2%. Продажі Nissan впали на 49,3%, Honda - на 27,9%, а Mitsubishi - на 31,2%.
Подібно до Китаю, в Таїланді, аби покращити економічні показники, японські автомобільні компанії планують закривати або об'єднувати заводи.
Стосовно глобальних продажів у липні результати японських автовиробників відрізняються. Mazda, Daihatsu, Subaru і Mitsubishi повідомили про зростання завдяки пожвавленню попиту на їх авто у Сполучених Штатах, а Toyota, Honda, Nissan і Suzuki зафіксували падіння.