Яким буде російський електрокар «Кама-2»

Акціонерне товариство «Кама», яке, зокрема, фінансує директор КамАЗу Сергій Когогін, розкрило перші подробиці про серійний електрокар «Кама-2». Автомобіль отримає передньопривідне компонування: воно стане безальтернативним - версію з повним приводом робити не планують. Крім того, на відміну від передсерійного прототипу «Кама-1», серійна версія буде значно більшою і за розмірами буде ближчою до повноцінного B-класу.

Батарею, згідно з технічним завданням на автомобіль, розташують поперечно в передній частині основи кузова. Ємність акумуляторів складе 70 кіловат-годин, проте є підстави вважати, що модифікацій буде кілька.

Електрокар розробляють для двигунів потужністю від 70 до 130 кіловат, а очікуваний пробіг на одному заряді варіюватиметься від 300 до 500 кілометрів залежно від потужності двигуна та ємності батареї.

Довжина новинки складе 3750 міліметрів (проти 3500 міліметрів у концепту), що на 415 міліметрів більше, ніж, наприклад, у хетчбека XRay, найкомпактнішої моделі Lada.

Колісна база - 2515 мм (у XRay - 2592 мм), а в ширина і висота електрокара складе 1760 і 1615 мм відповідно.

На початку лютого російський стартап «Кама» оголосив про плани щодо обсягів випуску електромобілів - за словами директорів компанії, до 2030 року вони планували вийти на показати 450 тисяч електромобілів на рік. Однак тепер, ймовірно, в ці амбітні плани доведеться внести суттєві корективи, особливо з огляду на те, що частину автомобілів хотіли збирати в Угорщині.

Источник: Мотор
17.07.2022
#концепт#електромобілі