Ревіння двигуна пронизує вранішню тишу. Звивистою дорогою, рух якою перекрито, мчить новий SEAT Leon CUPRA R - найпотужніша модель бренда. За кермом Хорді Жене (Jordi Gene).
Водій SEAT і амбасадор бренда Хорді Жене ділиться першими враженнями від поїздки за кермом нового Leon CUPRA R. Автомобіль, капот якого приховує 310 «конячок», є найпотужнішою серійною моделлю бренда й вирізняється винятковою жвавістю, динамікою та рівнем безпеки. Нові деталі й компоненти з вуглецевого волокна дали змогу підвищити притискну силу на 12,5%.
У РЕЖИМІ CUPRA
З огляду на прискорення від 0 до 100 км/год за 5,7 секунди перше, що відчуваєш за кермом, це «жвавість, динаміка й безпека», говорить водій SEAT і посланець бренда. Перш ніж увімкнути запалювання, Жене обирає в системі управління динамікою руху (SEAT Drive Profile) новий режим CUPRA, що дає змогу поліпшити враження від керування: «У цьому режимі двигун реагує швидше, оберти зростають із 800 до 1000 об/хв, а рульове управління стає жорсткішим».
НОВИЙ РІВЕНЬ ПОТУЖНОСТІ
SEAT Leon CUPRA R, потужність якого у версії з механічною КП становить 310 к.с. - найпотужніша серійна модель бренда, що за своїми динамічними характеристиками залишає позаду попередника - версію CUPRA 300. З моменту запуску лінійки 2000 року не лише зросла потужність усіх п'яти моделей, що входять до її складу - поліпшилися також показники безпеки, комунікаційні можливості, технологічний рівень і дизайн.
КРАЩЕ ЗЧЕПЛЕННЯ З ПОВЕРХНЕЮ В ПОВОРОТАХ
На думку Жене, одна з особливостей моделі - легкість входження в повороти і «здатність тримати визначений курс» під час їхнього долання.
«Це стало можливим завдяки використанню муфти міжколісного блокування (VAQ), що передає до 100% доступного крутного моменту на одне колесо. Крім того, вона повністю нівелює негативний вплив на реакцію рульового управління під час прискорення на виході з крутих поворотів», - пояснює він.
«СЛІПА» ДОВІРА
«За кермом цього автомобіля почуваєшся в безпеці», - запевняє експерт із перегонів.
SEAT Leon CUPRA R отримав унікальний аеродинамічний пакет, до складу якого входять деталі кузова з вуглецевого волокна й нові спойлери. Реальна притискна сила зросла на 12,5%, що «сприяє поліпшенню економічності, динаміки й безпеки».
В УСІЙ КРАСІ
«На мою думку, автомобіль унікальний і щодо динаміки, і щодо дизайну», - додає Жене.
Усього випустять 799 одиниць цієї версії. Її характерними рисами є 19-дюймові колісні диски з ексклюзивним дизайном, індивідуальний мідний декор зовнішніх дзеркал заднього виду, керма й решітки радіатора. Крім того, автомобіль уперше буде доступний у кольорі Matt Pyrenees Grey. У салоні про належність до лімітованої серії нагадуватиме лазерне гравіювання на центральній консолі.