Як повністю розрядити Nissan Leaf, проїхавши всього 35 кілометрів?

Автори YouTube-каналу Auto Trader провели експеримент із вживаним Nissan Leaf - виявилося, що при русі на максимальній швидкості електрокар втрачає заряд вже за кілька десятків кілометрів. У випробуваннях брав участь Leaf 2012 випуску з пробігом 115 тисяч кілометрів. Оскільки електрокар дуже старий, він проїжджає на одному заряді батареї близько 106 кілометрів, а якщо розігнатися - то втричі менше, приблизно 35 кілометрів. За бортом під час тестів була мінусова температура (близько -3 градусів за Цельсієм).

Тести проводились на трасі. Там старенький Leaf вдалося розігнати до 159 кілометрів на годину - на цій швидкості він проїхав 4,9 кілометра, після чого бортовий комп'ютер попередив, що запас ходу залишився лише на 39 кілометрів. Після цього електрокар став поступово сповільнюватися - спочатку до 156 кілометрів на годину, потім до 153 і 151. Проїхавши треком у режимі випробувань 27 кілометрів, електрокар вже не міг розвивати швидкість понад 150 кілометрів на годину.

Коли Leaf подолав 32,6 кілометра, бортовий комп'ютер попередив про обмеження потужності електромотора і швидкість почала стрімко знижуватися. В результаті в ході тестів електромобіль подолав на максимальній швидкості відстань 34,7 кілометра, перш ніж батарея розрядилася.

Nissan Leaf на ринку вже 12 років, і нинішнє покоління моделі, яке продається з 2017 року, може стати останнім. За інсайдерською інформацією, прямого спадкоємця у електричного хетчбека не буде. Справа в тому, що основним ринком для моделі залишається Європа, і попит на електрокар там знижується. Так, за перший квартал 2022-го вдалося реалізувати близько 8,8 тисяч машин, що на 16,3 відсотка менше від результату за той же період попереднього року.

Источник: AMPERCAR.com
10.01.2023
#nissan#телепередачі