Xiaomi назвала термін виходу на світовий авторинок

Китайський технологічний гігант Xiaomi планує вийти на глобальний автомобільний ринок у 2027 році, повідомляє Car News China з посиланням на президента компанії Вільяма Лу. Першим регіоном міжнародних продажів, за його словами, може стати Європа. Лу планує відвідати європейські країни вже цієї весни, щоб детальніше ознайомитися з ринком і оцінити потенційні можливості для експансії.

Про це топ-менеджер заявив під час виставки Mobile World Congress (MWC) 2025 у Барселоні, де відбулася перша міжнародна прем'єра електричного суперседана Xiaomi SU7 Ultra. Виставка стала важливою подією для компанії, адже це перший випадок, коли автомобільний підрозділ Xiaomi демонструє свою продукцію за межами Китаю.

Лу наголосив, що перш ніж вийти на світову арену, компанія має закріпитися на внутрішньому ринку Китаю. Він підкреслив, що без сильної позиції в рідній країні міжнародна експансія буде приречена на невдачу.

На початковому етапі багато інвесторів скептично поставилися до автомобільних амбіцій Xiaomi. Деякі аналітики вважали, що компанія запізнилася з виходом на ринок електромобілів і що провал у цій галузі може підірвати основний бізнес Xiaomi - виробництво смартфонів і «розумної» техніки. Проте після прем'єри седана SU7 наприкінці 2023 року інтерес до автомобілів бренду різко зріс, що зміцнило позиції компанії та спростувало песимістичні прогнози.

Наразі модельна лінійка Xiaomi включає:

Плани Xiaomi щодо виходу на міжнародний ринок сигналізують про серйозні амбіції компанії в автомобільній галузі. Водночас, успішна реалізація цих планів залежатиме від збереження лідерських позицій у Китаї, де ринок електромобілів відзначається жорсткою конкуренцією з боку місцевих і глобальних гравців.

Источник: Мотор
Фото: Xiaomi
05.03.2025
#xiaomi#китай