Деградація акумуляторів є однією з причин швидкого зниження цін на електромобілі. Це робить експлуатацію електрокарів менш привабливою, оскільки розрив у ціні між бензиновими та електричними авто з часом збільшується.
Минулого року ціни на вживані електромобілі були в середньому на 25% вищими. Зараз вони впали на 8%.
У США середня ціна угоди на вживаний автомобіль залишається значно вищою, ніж до пандемії COVID-19. Однак, не всі транспортні засоби зберігають свою вартість однаково. Згідно з новим дослідженням iSeeCars, розрив у ціні між вживаними бензиновими та електромобілями зростає.
У травні 2024 року різниця в середній ціні між вживаними електромобілями та автомобілями на бензині досягла 8,5% або 2657 доларів США. Середня ціна вживаного електромобіля минулого місяця становила 28 767 доларів, тоді як середня ціна бензинового автомобіля - 31 424 доларів.
Це значне падіння порівняно з минулим роком, коли в червні 2023 року вартість вживаних електромобілів була на 25% вищою, або в середньому на 8000 доларів більше, ніж у аналогів з бензиновими двигунами. Тоді середній електромобіль коштував 40 783 долари, а автомобілі на бензині - 33 469 доларів. За даними iSeeCars, ціни на електромобілі постійно знижувалися до середини минулого року, стабілізувавшись в останні кілька місяців 2023 року, а потім знову почали падати в лютому.
Середню ціну вживаних бензинових автомобілів не спіткала така доля. Вони трималися на рівні близько 31 000 доларів протягом року, змінившись не більше ніж на 7% порівняно з минулим роком, і фактично зросли приблизно на 375 доларів з лютого по травень 2024 року.
Ця тенденція також проявляється в різниці цін між Tesla Model 3 і BMW 3 Series. У червні минулого року вживана Model 3 коштувала на 2635 доларів більше, ніж вживана 3-я серія. Через одинадцять місяців ціна на Tesla стала на 4806 доларів нижче, ніж на BMW. У дослідженні також зазначено, що електромобілі входять у першу сімку вживаних автомобілів, ціни на які найбільше впали за останній рік.
Навколо електричних транспортних засобів зараз існує багато загроз. Продажі сповільнюються, ціни падають, а конкуренція зростає у всьому світі, оскільки автовиробники намагаються перетворити технологію на прибуткові продукти, що задовольняють потреби людей.
Низька вартість перепродажу може негативно вплинути на прийняття електромобілів, оскільки споживачі продовжують оцінювати, чи відповідають ці автомобілі їхньому стилю життя. Автомобіль часто є другою за величиною покупкою людини після нерухомості, і більшість не бажають ризикувати з покупкою електромобіля, який може виявитися недоцільним.
Дослідження iSeeCars проаналізувало понад 2,2 мільйона вживаних автомобілів віком від одного до п'яти років, проданих у травні 2023 та травні 2024 років.