Справедливо сказати, що перехід до електромобілів відбувається не так, як передбачали деякі автовиробники. Кілька автоконцернів переглядають свої плани, включаючи Volkswagen.
Минулого року Volkswagen планував, що до кінця десятиліття електромобілі складатимуть 80% їхніх річних продажів в Європі. Проте статистика моделей ID вимусила VW переглянути свою стратегію.
Зі 180 мільярдів євро, виділених у 2023 році переважно на електромобілі наступного покоління, німецький бренд тепер використовує одну третину для продовження розробки двигунів внутрішнього згоряння. Про це заявив Арно Антліц, головний фінансовий директор і головний операційний директор Volkswagen Group. Компанія має намір витратити приблизно 60 мільярдів євро, щоб «забезпечити конкурентоспроможність наших автомобілів з двигуном внутрішнього згоряння».
Виступаючи на заході, проведеному Reuters у Мюнхені, фінансовий і головний операційний директор додав, що «майбутнє електричне, але минуле ще не закінчилося. Це третина, і вона залишиться третиною». Це суттєвий зворот у планах, оголошених наприкінці 2022 року щодо виробництва та продажу лише електромобілів у Європі з 2033 року.
Минулого року керівник бренду VW Томас Шефер назвав ICE «старою технологією» у контексті електронного палива. Він описав дискусії навколо синтетичного палива як «непотрібний шум», не дивлячись на те, що один з брендів VW Group (Porsche) активно бере участь у виробництві синтетичного палива на заводі в Чилі.
Інші марки високого класу з імперії VW також уважно стежать за розвитком екологічного палива. Bugatti, наприклад, розглядає проектування домашніх заправних станцій для синтетичного палива, щоб власники могли заправляти свої автомобілі вдома. Lamborghini вважає, що двигун внутрішнього згоряння можна зберегти, якщо використовувати його з іншим типом палива, а Bentley досліджує можливості майже вуглецево-нейтрального палива.
Говорячи про свій бренд, Bentley відсунула свою мету перейти лише на електромобілі до 2030 року, відклавши її на три роки. Аналогічно, Ford більше не планує повністю перейти на електромобілі до 2030 року в Європі. Нещодавно і Aston Martin змінив свої плани і продовжить виготовляти автомобілі з двигунами внутрішнього згоряння у наступному десятилітті.
Очевидно, що все більше автомобільних компаній переглядають свої стратегії стосовно електромобілів, оскільки споживачі поки що не готові повністю відмовитися від двигунів внутрішнього згоряння. Виробники автомобілів опинилися в складній ситуації, оскільки нормативи щодо викидів стають все жорсткішими, і це вимагає значних інвестицій для того, щоб традиційні двигуни працювали чистіше. В той же час електрифікація, яка активно розвивається в Китаї, викликає занепокоєння серед багатьох гравців на ринку.