Volvo не планує кидати виклик недорогим електромобілям у Китаї, оскільки поточна цінова війна посилюється. Volvo скоригувала свою ціль щодо 100% продажів електромобілів і тепер очікує, що до 2030 року від 90% до 100% світових продажів буде припадати на електрифіковані машини.
Хоча Volvo все ще вірить, що її майбутнє за електрикою, за словами генерального директора Джима Роуена, різні ринки рухаються до електричного майбутнього з різною швидкістю. Однією з головних причин зміни стратегії Volvo є Китай, найбільший у світі ринок електромобілів. Інший - нові тарифи на китайські електромобілі в ЄС і США.
За словами Роуена, китайський ринок нових автомобілів «зменшився» через великий ринок вживаних машин, чого в країні ніколи раніше не було. І кількість вживаних авто з роками збільшуватиметься, що суттєво вплине на ринок нових доступних машин.
Окрім цього, Volvo очікує кращих результатів від електромобілів преміум-класу. Так, у листопаді минулого року компанія представила в Китаї свій перший електричний розкішний мінівен EM90.
Незважаючи на те, що Volvo нещодавно випустила свій найдешевший електромобіль - кросовер EX30 за ціною від 28 000 доларів - у Китаї, автовиробник не планує збільшувати кількість подібних йому доступних електромобілів.