Компанія Volkswagen та підрозділ Caraid планують розширити можливості системи Functions on Demand, за допомогою якої можна додавати нові функції простим оновленням софту. Наприклад, у майбутніх моделях концерну штучний інтелект навчиться пропонувати «підписку» на автопілот, виходячи з прокладеного маршруту. Тобто його можна буде активувати лише на певному відрізку, а не купувати назавжди.
Підрозділ Caraid, заснований у 2020 році, займається розробкою програмного забезпечення та цифрових сервісів для усієї Volkswagen Group. У його завдання також ходить створення єдиною програмою платформи та випуск прошивок для електрокарів. Гендиректор Caraid Дірк Хільгенберг нещодавно дав інтерв'ю виданню Bloomberg, у якому розповів, як компанія збирається монетизувати софт та яких функцій варто очікувати у найближчому майбутньому.
Як і інші виробники, Volkswagen в результаті хоче прийти до того, що більшість опцій клієнти будуть купувати при необхідності вже після покупки машини. Тепер така можливість є у покупців Porsche Taycan (система Functions on Demand), але в майбутньому її отримають автомобілі всіх брендів, що входять до концерну. Зрозуміло, все це покращуватиметься і обростатиме новими функціями. Наприклад, ІІ пропонуватиме «підписатися» на автопілот, якщо маршрут це дозволяє.
По суті, продуктом Caraid стануть послуги. Передбачається, що оновлюватимуть програмне забезпечення автомобілів кожні два тижні, але з переходом на нову архітектуру прошивки можуть виходити щодня - все залежатиме від того, який цикл оновлень вибере той чи інший бренд. Щороку на програмних продуктах можна буде заробляти мільярди євро, і зі збільшенням кількості «підключених» автомобілів доходи тільки зростатимуть.