Volkswagen up! отримав триколісну версію

Німецька компанія Geparda, що базується у Бад-Хомбурзі, перетворила Volkswagen up! на трицикл із гучним ім'ям Geparda (гепард). У Німеччині він потрапляє до категорії L5e (привідний триколісний мотоцикл), тобто керувати ним можна без прав.

Варто відзначити, що Geparda не справжній триколісний автомобіль, оскільки на задній осі у нього знаходиться подвійне колесо. При погляді збоку здається, що його задня частина ширяє над землею. Колісні обтічники з величезним написом Geparda нагадують дрібносерійне купе Volkswagen XL1, яке німецький концерн випускав у 2013-2015 роках.

Під час перетворення серійного хетчбека Volkswagen up! у трайк авторам довелося модифікувати шасі. Спереду встановили стабілізатор H&R, а ззаду пружини Eibach. Це додало йому стійкісті. Салон у Geparda чотиримісний.

У рух його приводить безнаддувний 1,0-літровий трициліндровий двигун потужністю 20 к.с. У пару йому передбачено п'ятиступінчасту механічну коробку передач. Привід - передній. Витрата палива - 4,8 л на 100 км. Максимальна швидкість - 109 км/год. Теоретично на ньому можна їздити автобаном.

Гальма - дискові спереду та барабанні ззаду. Також в арсеналі Geparda чотири подушки безпеки, ABS та ESP. Важить трицикл лише 907 кг. Допустима повна маса - трохи менше 1360 кг.

Коштує він близько 20 000 євро. Перші «Гепарди» вже передали клієнтам.

Источник: Авто Центр
Фото: Motor1
28.03.2024
#volkswagen#тюнінг