CATL, найбільший у світі виробник акумуляторів, продовжує зміцнювати свої позиції на глобальному ринку. За підсумками 2024 року встановлена ємність акумуляторних батарей цієї компанії зросла на 47,2%, досягнувши 246 ГВт-год, що відповідає 45,5% світового ринку. Серед клієнтів CATL - Volkswagen Group, Tesla, BMW, Nio, Xpeng, Geely, Mercedes-Benz та інші великі автовиробники.
Нещодавно Volkswagen Group і CATL оголосили про укладення меморандуму про стратегічну співпрацю у сфері розробки та виробництва акумуляторів. В рамках цієї угоди компанії спільно працюватимуть над створенням дешевших та ефективніших акумуляторів, технологіями швидкої заміни батарей, а також розглядатимуть можливості переробки відпрацьованих акумуляторів. Це партнерство є важливим кроком у відповідь на зростаючий попит на електромобілі, особливо на ринку Китаю, який залишається стратегічно важливим для обох компаній.
Крім того, Volkswagen та CATL домовилися про підвищення прозорості у ланцюгу постачання сировини та дослідження технології V2G (vehicle-to-grid), яка дозволяє електромобілям не лише споживати енергію, але й повертати її назад у мережу. Такі інновації можуть не лише знизити навантаження на енергосистеми під час пікових періодів, але й забезпечити власникам електромобілів додаткові фінансові вигоди.
Попри зусилля Volkswagen у сфері електрифікації, компанія зіткнулася з труднощами на китайському ринку. У 2024 році поставки автомобілів Volkswagen Group у Китаї скоротилися на 10%, досягнувши 2,9 млн одиниць. Проте електромобільна лінійка ID. від SAIC-Volkswagen показала позитивну динаміку: продажі зросли на 23,8% порівняно з 2023 роком і склали понад 130 000 одиниць. Ця серія стала найуспішнішою серед електромобілів спільного підприємства в Китаї, хоча Volkswagen досі відстає від місцевих виробників, таких як BYD та Nio.
Співпраця з CATL може стати вирішальним фактором для посилення позицій Volkswagen у Китаї, де конкуренція на ринку електромобілів зростає, а місцеві компанії активно розвивають власні передові технології.