Для китайського автомобільного ринку Lavida є новинкою, але в глобальній лінійці концерну Volkswagen модель існує вже 6 років. Цей седан на платформі MQB-A0 дебютував в Бразилії під ім'ям Virtus, в минулому році пережив рестайлінг і одночасно з'явився в Індії.
Місцева варіація отримала назву Volkswagen Lavida XR. Тут вона прийшла на зміну відразу двом старим седанам - Volkswagen Lavida другого покоління і знятому з виробництва Volksagen Santana. При цьому більший седан Volkswagen Lavida третього покоління на платформі MQB залишиться в модельному ряду в якості старшої моделі.
«Китайська» Lavida XR відрізняється від «бразильсько-індійського» оновленого Virtus деякими деталями: решіткою радіатора, чорними вставками в бамперах, 19-дюймовими колесами, світлодіодними фарами в базовій комплектації та розмірах. Lavida XR трошки поступається своїм «родичам» по ширині і висоті. Об'єм багажника становить 498 літрів. Салон позбавлений вишуканостей: передні сидіня самі прості, з інтегрованими підголовниками, без електроприводу та обогріву, відсутній клімат-контроль, задній диван складається цілим.
У списку опцій Lavida XR - 6 подушок безпеки, віртуальна панель приладів, мультимедіа, камера заднього виду, люк, кнопка запуску двигуна, датчик світла, круїз-контроль, система автоматичного гальмування, ABS і ESP. Седан доступний виключно з 1,5-літровим атмосферником потужністю 110 к.с. і 141 Нм крутного моменту і класичним 6-ступеневим «автоматом» Aisin.
Продажі у Китаї почнуться в червні, ціни будуть оголошені пізніше.