У Volkswagen добре усвідомлюють загрозу, яку становлять для компанії нові китайські виробники електромобілів, і оголосив, що скоротить час розробки нових автомобілів з 54 до 36 місяців.
Новий електричний хетчбек ID.2, представлений у якості концепт-кара в середині березня, є першою з трьох моделей, які німецький автовиробник розробляє в цьому новому 36-місячному циклі. Він вийде на ринок до кінця 2025 року - лише через три роки після того, як були зроблені перші ескізи нового електромобіля.
Під час нещодавньої розмови з Autocar на Мюнхенському автосалоні технічний керівник Volkswagen Кай Груніц зазначив, що китайські автовиробники показали, що можливо прискорити цикл розробки машин, але для цього потрібно багато працювати.
Так, Груніц каже, що коротший цикл розробки вимагатиме від Volkswagen створення нових інструментів моделювання, усунення певних механізмів моделювання на шляху та скорочення часу на тестування в холодну погоду протягом двох-трьох зим до однієї.
«З китайськими конкурентами ви бачите, що це можливо. У нас є конкретні ідеї, як це зробити. Ризик полягає в тому, що ви не знаєте, куди потрапите, коли почнете процес розробки. У Німеччині у нас є чіткі лінії щодо того, чого ми хочемо, особливо у Volkswagen, і ми не хочемо йти в процес розробки з будь-якими ризиками», - сказав Груніц.
Технічний керівник компанії додав, що китайські бренди знаходять рішення, коли виникають проблеми під час короткого циклу розробки, і сказав, що це те, що їм потрібно робити в Німеччині. Німецький автовиробник вже тісно співпрацює з постачальниками, щоб інтегрувати їхні технології та ідеї, а не «бажати розробляти все самостійно».
Ця нова філософія також означає, що нові покоління автомобілів Volkswagen будуть набагато більш схожими на своїх попередників, ніж зараз. Фактично, Грюніц сказав, що замість того, щоб завжди починати з нуля, автовиробник намагатиметься зберегти 70-80% моделі між поколіннями.