З ініціативи глави свого північноамериканського представництва автоконцерн Volkswagen має намір вийти на ринок США з відродженою маркою Scout, яка з 2026 року вироблятиме побудовані з урахуванням переваг місцевих покупців електричні пікапи та позашляховики. За неофіційними даними, зараз Volkswagen шукає підрядника для контрактного виробництва цих машин.
Цю інформацію первинно розповсюдило німецьке видання Automobilwoche з посиланням на власні джерела всередині автогіганта. Стверджується, що зараз Volkswagen веде переговори з Foxconn, яка претендує до середини десятиліття зайняти від п'яти до десяти відсотків ринку послуг з контрактного випуску електромобілів. Такий вибір потенційного партнера в цьому випадку для Volkswagen пояснюється наявністю у Foxconn підприємства в штаті Огайо, де вже почалося складання електричних пікапів Lordstown Endurance, а до 2024 може бути налагоджений випуск електричних кросоверів PEAR для Fisker.
З канадсько-австрійською Magna Steyr німецький автогігант веде переговори на ту саму тему, причому в даному випадку Magna може взяти участь і у розробці перших електромобілів відродженої марки Scout. Нагадаємо, що за два роки Volkswagen розраховує продемонструвати зовнішність перших електромобілів нового для себе бренду. Компанія Magna Steyr вже має досвід співпраці з молодими компаніями, які бажають налагодити випуск електромобілів під власною маркою у стислий термін. Йдеться про компанію Fisker, яка доручила Magna Steyr випуск кросоверів Ocean. Можлива поява у Magna підприємства у США дозволить їй оперативніше задовольняти попит на внутрішньому авторинку. Наразі планується, що кросовери Fisker Ocean поставлятимуться з Австрії.
Прагнення Volkswagen знайти підрядників для випуску електромобілів, орієнтованих на ринок США, легко пояснити. Хоча автогігант має підприємства по всьому світу, його продукція безпосередньо в США слабо представлена, а локальне підприємство в Теннессі зосередиться на випуску мінівенів ID.Buzz. Заточені під запити американських покупців електромобілі Scout вимагали б розробки нової платформи, яка відрізнялася б від європейської та китайської лінійок марки, тому спочатку доцільніше було б звернутися до контрактного виробника. Представники Volkswagen дані чутки коментувати відмовилися, відзначивши лише своє задоволення тим прогресом, який досягнуто командою Scout.