Volkswagen не бачить кінця дефіциту мікрочіпів для автомобілів

Один з найбільших світових автовиробників, Volkswagen, погіршив прогноз дефіциту мікроелектроніки для машин. Як повідомляє Reuters з посиланням на главу відділу закупівель у раді директорів Volkswagen Мурата Акселя, концерн поступово адаптується до «нової нормальності», в якій ланцюжки поставок втратили стабільність. За його словами, нестачу чіпів, з якою світ зіткнувся через пандемію ще в 2020 році, не буде усунуто і в 2023-му, хоча раніше виробники сподівалися на швидке вирішення проблеми.

Інвестиції в нові виробничі потужності Volkswagen йдуть за наміченим планом, хоча дефіцит мікрочіпів для автомобілів, ймовірно, спостерігатиметься і в 2023 році, сказав Аксель. За його словами, це «структурна проблема, яку не вдасться швидко вирішити».

Більше того, затяжна нестача чіпів вже перетворилася на «нову нормальність». Аксель нагадав, що проблеми з постачанням мікроелектроніки заважають ритмічній роботі автовиробників по всій планеті, як великих, так і дрібних, вже два роки. Виробники мікроелектроніки досі не можуть задовольнити відкладений попит після пандемії, а автопрому доводиться конкурувати з техногігантами типу Apple, які можуть собі дозволити закупити чіпи за вищою ціною.

Таким чином у Volkswagen не сподіваються, що автозаводам полегшує найближчим часом. Більше того, через геополітичну ситуацію, що склалася, постачання заводів може зіткнутися з новими проблемами, і Volkswagen готується до такого сценарію.

З іншого боку, постачання джгутів проводів з України, які перервалися навесні, вже не впливають на виробника. За словами Акселя, джгути знову надходять на заводи у потрібній кількості.

Ще однією проблемою може стати нестача автомобільного скла. Через різке подорожчання енергоносіїв вартість матеріалу зросте, і європейські виробники вже почали запасати лобові, задні та бічні стекла.

Источник: Reuters
01.10.2022
#volkswagen#авторинок