Електричний ліфтбек Volkswagen ID.7 на одній зарядці проїхав 940 кілометрів. Випробування на ефективність провели на кільці Nardo в Італії. Середня швидкість під час тестів становила 29 кілометрів, що приблизно відповідає швидкості руху у великих європейських містах у години пік.
Компанія Volkswagen відзвітувала про чергове досягнення. У грудні на кільці Nardo, побудованому в 1975-му і з 2012-го належить Porsche Engineering, одному з тест-пілотів марки вдалося проїхати на стандартному електричному ліфтбеку ID.7 на третину більше, ніж заявлено в паспорті. При витраті енергії всього 9,2 кВт-год на 100 кілометрів, що еквівалентно одному літру дизеля, автомобіль на одній зарядці подолав 941 кілометр, хоча його запас ходу за циклом WLTP становить 709 кілометрів.
У заїзді брав участь ID.7 Pro S з батареєю ємністю 86 кВт-год і 286-сильним електромотором. Жодних змін ні в техніку, ні в конструкцію не вносили, а отже, це був повністю серійний електрокар. Температура повітря під час випробувань змінювалася від +5 до +15 градусів за Цельсієм. Середня швидкість становила 29 кілометрів на годину, що відповідає швидкості руху у великих європейських містах у години пік.
Результат для товарної машини, звичайно, вражаючий, і його можна порівняти з показниками прототипу Mercedes-Benz Vision EQXX. Він проїхав від Ер-Ріяда до Дубая - це 1010 кілометрів, - і наприкінці шляху енергії залишалося ще на 309 кілометрів. При цьому маршрут пролягав міськими вулицями і шосе, а повітря прогрівалося до +34 градусів за Цельсієм. Середня витрата енергії склала рекордні 7,4 кВт-год на 100 кілометрів, які відповідають 0,83 літра на «сотню» у паливних машин.