Volkswagen дав зрозуміти, що не буде втягуватися у «війну знижок»

Компанія Volkswagen заявила, що не збирається брати участь у війні знижок. Про це повідомляє Reuters із посиланням на головного операційного директора Ральфа Брандштеттера. За його словами, у німецького автогіганта сильна позиція в Китаї, а тому він «за будь-яку ціну» уникатиме знижкових баталій, які виробники розв'язали у боротьбі за найбільший авторинок світу. У пріоритеті Volkswagen ставить прибутковість, а не обсяг продажів, уточнив топ-менеджер.

Volkswagen займає важливе місце у Китаї. У квітні, однак, він поступився місцевому BYD: він реалізував 183,5 тисяч машин, а Volkswagen - 174,2 тисяч, зайнявши 10,69 відсотка ринку. Лідирує BYD і за результатами першого кварталу цього року.

При цьому у списку компаній-лідерів з продажу NEV (так у КНР називають електрокари та гібриди) Volkswagen не входить навіть у першу п'ятірку: у квітні він посів восьме місце з 13,9 тисяч проданих машин (2,65 відсотка ринку).

Незважаючи на зростаючу конкуренцію і тиск з боку суперників, Volkswagen не має наміру втягуватися в цінову війну. Як зазначив Брандштеттер, компанія вважає свою позицію стабільною і буде й надалі орієнтуватися на поточну бізнес-модель. За його прогнозом, до 2030 року китайський авторинок зросте з нинішніх 22 мільйонів машин на рік до 28-30 мільйонів. Volkswagen при цьому задовольнить щорічна реалізація чотирьох мільйонів автомобілів.

У боротьбі за покупця багато автобрендів у Китаї пропонують знижки. Зокрема, таку політику обрала Tesla, прагнучи наростити продажі. Це викликало падіння акцій і стурбованість інвесторів, а також невдоволення китайців, які купили електрокари до знижок - за вищою ціною. У квітні Tesla посіла третю позицію в списку найпопулярніших виробників NEV у Китаї з 39,9 тисячі проданих машин.

Источник: Мотор
04.06.2023
#volkswagen#китай