Власник електромобіля Cadillac Lyriq понад 9 місяців чекав на гарантійний ремонт авто

У США Леван Азрумелашвілі, придбав електромобіль Cadillac Lyriq наприкінці 2023 року, маючи намір зробити його центром свого лімузинового бізнесу. Однак лише через кілька місяців він потрапив у аварію, у якій пошкодив передній бампер.

Минуло вже понад дев'ять місяців, а він досі не отримав запчастини, необхідні для повернення його авто на дороги.

«На даний момент мій бізнес знищено, я не можу керувати своїм лімузином протягом дев'яти місяців, і GM каже мені, що вони не можуть отримати мої запчастини, але вони продовжують будувати автомобілі, які, очевидно, містять запчастини, які потрібні моїй машині», - сказав Азрумелашвілі.

У той же час він все ще змушений сплачувати страховку та щомісячні платежі за автомобіль, яким він навіть не може користуватися.

Очевидно, Cadillac не пояснив, чому він може побудувати кілька таких автомобілів, але не може отримати для пана Азрумелашвілі новий бампер.

«Протягом перших п'яти місяців мені дзвонили від дилера майже щотижня, кажучи, що потрібна деталь прибуде приблизно через місяць», - сказав Азрумелашвілі. Потім йому повідомили, що він нарешті прибуде в жовтні.

Натомість, написавши два листи керівникам GM, включаючи генерального директора Мері Бара, компанія надіслала йому чек «доброї волі» на суму 3593,47 доларів, який він, як повідомляється, вирішив не перераховувати. У грудні власник дізнався, що GM схвалив викуп його Lyriq ще у вересні, але ніхто не потурбувався повідомити його. Крім того, компанія відкликала пропозицію в середині листопада.

«Я сподіваюся, що GM забере назад цей автомобіль і відшкодує мені всі мої збитки, включаючи всі платежі за автомобіль, виплати страхування та втрачений дохід», - сказав він.

Источник: Autogeek
Фото: Carscoops
21.01.2025
#cadillac#сто