У Швейцарії продається унікальний Mercedes Benz G 600TE 1988 року. Це рідкісний і нестандартний варіант «Ґелендеваґена». Подробиці авто розкрили на сайті Classic Driver.
У цьому авто важко навіть впізнати Mercedes-Benz G-Class. Річ у тому, що позашляховик побудували для ралі «Париж-Дакар» і вирішили замінити традиційний незграбний кузов на більше обтічний. Всі кузовні панелі виготовлені з легкого скловолокна.
Загалом у 1988 році побудували три такі автомобілі і до нас дійшли лише два з них. Однак лише цей позашляховик отримав величезний 6,0-літровий V8 потужністю 331 к.с. - це був перший в історії восьмициліндровий «Ґелендеваґен».
Крім того, тюнінг «Ґелендеваґена» включає посилені осі та 450-літровий бензобак, адже у ралі долаються величезні відстані. Ще одна цікава особливість Mercedes G 600TE - повністю ручне керування, педалей в авто немає.
Річ у тому, що позашляховик підготували для перегонника Клея Регаццоні, який у 1980 році потрапив у тяжку аварію у «Формулі-1» і відтоді пересувався на інвалідному візку. У ралі «Париж-Дакар» йому також не пощастило - позашляховик перекинувся і довелося кілька годин чекати на допомогу в пустелі.
Клей Регаццоні відремонтував авто та зберігав його до самої смерті у 2006 році. Довгий час про машину нічого не чути, але тепер родичі перегонника вирішили її продати.