За словами генерального директора Volkswagen Олівера Блюма, Scout Motors отримала понад 50 000 попередніх замовлень на свої перші позашляховики.
Volkswagen відродив бренд Scout, який використовувався з 1961 по 1980 роки, і в жовтні представив готові до виробництва пікап Terra та позашляховик Traveler. Автомобілі будуть доступні з електричними та гібридними силовими установками.
Попередні замовлення не гарантують продажу, але можуть свідчити про високий інтерес.
«Реакція ринку була дуже, дуже позитивною», - сказав Блюм на технологічній конференції CES у Лас-Вегасі. - «Це спадщина і свого роду історія кохання».
Клієнти Scout мають внести передоплату, що повертається, у розмірі 100 доларів, щоб бути серед перших, хто зможе придбати автомобілі, які обіцяють почати постачати тільки у 2027 році.
Бренд Scout є частиною плану VW зі збільшення частки ринку в США для всіх своїх брендів, включаючи Audi, Porsche і Volkswagen. Частка німецького автовиробника в США наразі становить близько 4%.
«Наші амбіції набагато ширші - ми хочемо збільшити свою частку ринку, і ми вважаємо, що у нас є певний потенціал з урахуванням всіх нових автомобілів, що виходять на ринок», - сказав Блюм.
70% замовлень було зроблено на позашляховик Traveler, що відповідає очікуванням компанії.