Компанія Vanwall Group, яка називає себе спадкоємцем однойменної британської гоночної команди, у жовтні 2020 року анонсувала відродження боліда Формули-1 епохи 1950-х за оригінальними кресленнями, а в 2022 вже вивела на випробування ультрасучасний дорожній гіперкар. Побудований він також на базі гоночної машини, але цього разу актуального створеного колективом ByKolles Racing для участі в марафонських гонках чемпіонату світу FIA WEC. Але поки що ні гоночний, ні дорожній варіант не стали серійними.
На офіційних сторінках у соціальних мережах компанія опублікувала зображення Vanwall Vandervell 1000 і оголосила про початок випробувань дорожньої моделі, яка візуально відрізняється від гоночної лише наявністю на автомобілі реєстраційних знаків та спрощеною аеродинамікою.
При цьому жодної інформації про технічні характеристики моделі поки що не оприлюднено. Гоночна версія отримає гібридну силову установку на базі бензинового турбомотора V8 компанії Gibson, потужність якого обмежена регламентом на рівні 680 кінських сил.
Заявлено, що для дорожньої версії віддача буде збільшена щонайменше до 1000 сил, а вага з 1030 кілограмів у гоночного варіанта знизиться приблизно до тонни, що зробить повнопривідну модель однією з найкращих за співвідношенням потужності до маси на ринку.
Терміни прем'єри серійного Vanwall Vandervell 1000, вартість моделі та запланований до виробництва тираж поки що не названо. Як і дата дебюту гоночного прототипу, який зараз проходить інтенсивні тести.