В Японії сильно знизилися продажі Toyota

За підсумками 2024 року попит на продукцію марки на внутрішньому ринку впав майже на 20% до 1,85 мільйона одиниць. Причин охолодження японців до Toyota кілька. По-перше, стали відомі громадськості махінації з дизельними двигунами. По-друге, спливли порушення під час сертифікації автомобілів, через що довелося зупиняти конвеєри багатьох моделей, включно з популярним Prius.

Падіння продажів у Японії вплинуло на загальну статистику: за підсумками 2024 року Toyota реалізувала 10,8 мільйона машин (враховано моделі Toyota, Lexus, Daihatsu і Hino), що на 3,7% менше за результат 2023 року. Однак це не завадило автогігантові утримати першу сходинку у світовому рейтингу. Автомобілі Toyota успішно продаються на головному ринку в США (+4,3%), зростає попит у Європі (+3,6%) і на Близькому Сході (+3,2%).

Невдало склався рік в Азії: продажі впали в Китаї (-6,9%), в Індонезії (-9,5%) і Таїланді (-17,1%) - у цих країнах посилюється конкуренція з китайськими марками. У сегменті «чистих» електромобілів Toyota нічим похвалитися: частка таких машин у загальному обсязі продажів лише 1,4%. Зате гібриди, що самозаряджаються, становлять 38% продажів, а в сукупності електрифіковані автомобілі займають 42% портфоліо.

Toyota залишається найбільшим автовиробником у світі п'ятий рік поспіль, випереджаючи Volkswagen і Hyundai. Світовими бестселерами автогіганта залишаються RAV4 і Corolla. Хоча японська марка продовжує випускати водневі седани Mirai, проект залишається іміджевим: за рік покупців знайшли всього 1778 машин на паливних елементах.

Источник: Мотор
Фото: Toyota
03.02.2025
#toyota#авторинок