В Україні змінився алгоритм реєстрації та перереєстрації транспортних засобів

Від середи, 14 грудня в Україні змінюється алгоритм реєстрації та перереєстрації транспортних засобів. Про це повідомили у Міністерстві внутрішніх справ. Ці зміни регулюють дві постанови Кабінету міністрів України №1019 та №1299.

Тепер для низки реєстраційних дій обов'язковим є експертне дослідження. Воно проводиться для визначення справжності ідентифікаційних номерів транспортного засобу і реєстраційних документів (виявлення фактів знищення, підроблення або зміни номерів вузлів та агрегатів транспортних засобів, підроблення реєстраційних документів, що їх супроводжують), і включає огляд транспортного засобу та звірку інформації щодо транспортного засобу, внесеного до реєстраційних документів.

Експертний висновок є обов'язковим при таких реєстраційних діях:

У МВС радять спочатку отримати висновок, а потім звертатись до будь-якого зручного сервісного центру МВС.

«Експертне дослідження відтак можна пройти навіть в одному населеному пункті, а реєстраційні дії – в іншому. Висновок експертної служби МВС буде чинним 10 днів. Лишається і опція в один день отримати обидві послуги - пройти дослідження і там же провести реєстраційні дії, це не заборонено», - пояснив начальник Головного сервісного центру МВС Микола Рудик.

Для проведення експертного дослідження можна звернутися до Експертної служби МВС або інших державних спеціалізованих установ, що провадять судово-експертну діяльність і працівники яких мають кваліфікацію судового експерта з правом проведення досліджень.

«У нашому арсеналі 420 кваліфікованих експертів які надають послуги у 145 сервісних центрах МВС та 24 Науково-дослідних експертно-криміналістичних центрах МВС. Для того щоб громадяни могли обрати локацію чи майданчик, їм слід зайти на сайт Експертної служби МВС», - зазначив директор Державного науково-дослідного експертно-криміналістичного центру МВС Сергій Кримчук.

Додамо, експертне дослідження не проводиться:

Источник: LB.UA
16.12.2022
#закони#авторинок