Німецька компанія Toni Maurer GmbH & KG переобладнала шасі під незвичайний пожежний автомобіль, призначений для тунелів. Тут встановили одразу дві кабіни керування - спереду та ззаду, для реверсивного руху, адже у тунелі розвернутися вантажівці буде проблематично.
Машина побудована на повнопривідному шасі MAN TGM 18.320 (4x4) і є послідовником відомого пожежного автомобіля TG3 Janus, створеного після страшної пожежі в тунелі Монблану в березні 1999 року.
Будівництво нового «Janus» виявилося непростим завданням. Адже на такій машині, крім установки другої кабіни, на іншому кінці рами, потрібно було ще розмістити додатковий комплект педалей та рульового управління.
Зовнішні дзеркала зробили такими, що поперемінно автоматично складаються, щоб вони не відображалися один в одному і не заважали руху. З тієї ж причини конструктором довелося вирішити завдання із блокуванням керма в одній із кабін, залежно від напрямку руху.
Добре попрацювали й над КП, яка повинна була мати 12 передач переднього ходу і одну заднього, незалежно від того, в яку сторону рухається автомобіль. У нового «дволикого Януса» стало набагато легше визначити, яка з кабін є головною - у цьому випадку це дворядна, для перевезення бойового розрахунку.
З цікавих деталей екстер'єру відзначимо сусідство фар головного світла та задніх ліхтарів на обох бамперах.