Китайські виробники відомі своїми дешевими автомобілями. Через інтерес покупців до таких машин і з багатьох інших причин компанія BYD закликала колег по цеху співпрацювати. Але виявилося, що дружити хочуть не всі.
Про майбутній розкол у, здавалося, неминучій консолідації китайського автопрому повідомляє Carscoops. Там наводять слова глави китайського автовиробника BYD Вана Чуанфу про те, що в автопромі КНР необхідно знайти єднання, щоб «зруйнувати старі легенди».
Ймовірно, топ-менеджер має на увазі низьку якість китайських автомобілів, яка відома у всьому світі - навіть там, де такі машини не продаються. Наприклад, у США. Проте очевидно, що таку думку громадськості китайцям хотілося б змінити.
Також Чуанфу зазначив, що «настав час для китайських брендів». І нібито «1,4 мільярди китайців мають емоційну потребу побачити, як китайські бренди стають глобальними». Десять із десяти за шкалою імперськості.
Проте глобальними вони найближчим часом навряд чи стануть. Цьому заважають фундаментальні принципи ведення бізнесу та створення продукту, які дуже відрізняються від загальносвітових тенденцій. Домінуючим ринком для таких компаній, як і раніше, є домашній.
У той же час представники конкуруючих Nio та Li Auto підтримали Чуанфу з його маніфестом. А ось Great Wall Motor виступив проти.
Виконавчий директор компанії Ван Юаньлі відреагував по-своєму, натякаючи, що зараз непридатний час для об'єднання, і доречним було скоріше як слід посваритися один з одним. Можливо, це лише демонстрація конкуренції. Або якась особиста образа. Однак згоди дружити у цих словах ніхто не помітив.