Один з найбільших автомобільних концернів шукає нового гендиректора. Кадрові перестановки на найвищому рівні настають у Stellantis. У 66-річного Карлоса Тавареса, який очолює концерн з моменту його заснування у 2021 році, у 2026-му закінчується контракт, після чого він має намір піти на пенсію. Цю інформацію вже підтвердили в Stellantis, додавши, що наразі триває пошук нового керівника. З вибором наступника остаточно визначаться до четвертого кварталу 2025 року.
Stellantis з'явився 2021 року внаслідок злиття Fiat Chrysler Automobiles (FCA) і Peugeot Citroen (PSA Group), і до нього ввійшли марки Jeep, Alfa Romeo, Maserati, Dodge, RAM, Fiat, Lancia, Chrysler, Peugeot, Citroen, DS, Opel і Vauxhall, а також каршерінговий сервіс Free2Move і виробник аксесуарів Mopar. На момент заснування концерн претендував на четверте місце за обсягом виробництва у світі після Volkswagen Group, Toyota і Renault-Nissan-Mitsubishi.
Однак за підсумками 2023 року Stellantis посів лише п'яте місце (за даними Focus2Move). У ТОП-5 потрапили Toyota Group (10,8 мільйона автомобілів), Volkswagen Group (8,8 мільйона штук), Hyundai-Kia (7,1 мільйона штук), Renault-Nissan (6,9 мільйона штук) і Stellantis (6,5 мільйона штук).
Повертаючись до Карлоса Тавареса, з 2014 року він обіймав посаду глави PSA, а в 2021-му став керувати Stellantis. Саме Тавареса називали одним із головних ініціаторів злиття PSA і FCA. Пошуком наступника Тавареса займається спеціальний комітет ради директорів, яким керує голова правління і найбільший акціонер Джон Елканн.
Тим часом у Stellantis вже відбулися деякі кадрові перестановки. Так, генеральний директор Jeep Антоніо Філоза був призначений виконавчим директором північноамериканського підрозділу Stellantis, а в європейському підрозділі аналогічну посаду обійняв Жан-Філіп Імпарато, який раніше керував Alfa Romeo. З цього моменту у Alfa Romeo і Maserati один гендиректор - Санто Фічілі.