У США представили законопроект про скасування податкового кредиту на електромобілі, що призведе до уповільнення розвитку авто на електротязі, таким чином передавши лідерство у виробництві електромобілів Китаю.
Новий законопроект повинен скасувати дію Закону про зниження інфляції, що передбачав сотні мільярдів доларів на кліматичні витрати, значна частина яких була виділена на податкові пільги при купівлі електромобілів. Ці кредити були продовженням і розширенням податкового кредиту на екологічно чисті авто у розмірі 7500 доларів, який вперше запровадили ще в 2008 році.
Але ці кредити початково були обмежені в кількості до 200 000 штук на кожного виробника, тож новий закон про зниження інфляції покращив доступ до цих кредитів, скасувавши обмеження та дозволивши виплачувати субвенції наперед, а не після щорічної сплати податків.
Відтоді як президент США Джо Байден взяв вектор на «електрифікацію», понад 210 мільярдів доларів було інвестовано у виробництво та логістику авто на електротязі, які у найближчі роки створять 250 000 нових робочих місць.
На фоні цього республіканці представили законопроект, який скасує велику частину переваг Закону про зниження інфляції.
Новий закон спрямований на скасування кредиту на «чисті» транспортні засоби для нових та вживаних легкових і комерційних електричних транспортних засобів.
Проект закону був представлений Джоном Баррассо, сенатором-республіканцем від штату Вайомінг, у якому основні галузі пов'язані з нафтою.
Прихильники закону стверджують, що кредити нібито є подарунками для багатих і дозволяють китайським електромобілям в'їжджати в США.
За даними аналітиків, китайські електромобілі в США лише виграють у разі прийняття нового закону, адже більшість вироблених у Штатах доступних електромобілів подорожчають на 7500 доларів, а електромобілі китайського виробництва ніяк не зміняться у ціні, тобто одномоментно стануть більш конкурентоспроможними.