Запаси нових автомобілів у дилерів у США продовжують зростати, але попри пропозицію, що збільшується, ціни зберігаються на високому рівні. Середній чек протягом останніх 8 місяців становив приблизно $49 тисяч.
Дилери сподіваються зберегти запаси машин до кінця літа, щоб стимулювати продаж протягом осінньої активності. Постачання нових автомобілів зараз становить 67 днів, що на 37% більше, ніж торік (49 днів). Дані отримані від аналітиків даних Cars Commerce, які вивчали оголошення та поведінку споживачів на платформах Cars.com, Dealer Inspire та AccuTrade.
Показник кількості днів у реальному часі - один із багатьох, які використовуються аналітиками Cars Commerce для оцінки стану автомобільного ринку. Він вимірює кількість днів, коли авто наявні онлайн. Збільшення кількості днів, протягом яких вони залишаються доступними на сайті, зазвичай корелюється зі зниженням попиту нові машини.
Найкращі показники у дилерів Lexus і Toyota, оскільки обидва бренди займають провідні позиції у своїх сегментах ринку. Lexus є новим автомобілем, що найшвидше продається в преміумсегменті: моделі GX, TX і RZ в середньому знаходять своїх власників за 49 днів.
На іншому кінці спектра преміумсегмента найгірші справи у Maserati: автомобілі залишалися на стоянках цілих шість місяців (184 дні). У Alfa Romeo і Jaguar справи не кращі: середній термін продажів склала 165 і 142 дні відповідно.
У сегменті недорогих машин титул найпопулярнішого автомобіля вдалося завоювати Toyota - середній термін покупки складає всього 31 день.
У той час як імпорт домінував у п'ятірці брендів масового ринку, що продаються найшвидше, американські бренди, на жаль, зайняли останні п'ять місць - чотири з них у Stellantis. У травні 2024 року найгірший показник у концерні показав бренд Dodge - 151 день. Не набагато краще ситуація з Chrysler, Ram та Jeep. У п'ятірку «найгірших» увійшов також Buick з показником 89 днів, що приблизно на 18% гірше за результати травня минулого року.