У США успішно випробували водневу вантажівку Toyota-Kenworth T680

Toyota Motor та американська компанія Kenworth, що випускає середні та важкі вантажівки, сідельні тягачі, вантажні шасі та самоскиди, прозвітували про успішне завершення проєкту ZANZEFF Shore to Store. В рамках цього проєкту було створено та успішно випробувано електричну вантажівку на паливних елементах Toyota-Kenworth T680 FCEV під кодовою назвою Ocean.

За розробку та будівництво тягача восьмого класу відповідала компанія Kenworth. Систему живлення водневого силового агрегату спроєктували та втілили в реальність інженери Toyota.

Основою для T680 FCEV Ocean послужила дизельна вантажівка 2017 року, яка проїжджала близько 320 км на день. Її воднева версія повною масою 37 194 кг здатна подолати близько 480 км.

У рамках проєкту десять T680 FCEV Ocean експлуатувалися компаніями Toyota Logistics Services, Total Transportation Services, Inc. та Southern Counties Express у портах Лос-Анджелеса та Лонг-Біч. Як показали тести, водневі вантажівки можуть працювати кілька змін на день, проїжджаючи від 640 до 805 км і це без простоїв між змінами для заряджання. Час поповнення балонів Ocean воднем становить лише 15-20 хвилин. Для їх заправки використовувалися три водневі станції, побудовані компанією Shell.

На думку учасників ZANZEFF Shore to Store, все це доводить, що водневі вантажівки цілком здатні замінити дизельні аналоги. Вони майже порівняні з «паливними» аналогами за продуктивністю, добре справляються з великовантажними перевезеннями та не забруднюють атмосферу. Як зазначається, вантажівки Ocean скоротили викиди парникових газів на 74,66 метричних тонни CO2 на вантажівку на рік, порівняно з базовою дизельною моделлю.

Источник: Autogeek
02.10.2022
#toyota#комерційний транспорт