Актуальний Porsche Taycan оновився лише кілька місяців тому, а компанія вже працює над моделлю наступної, другої генерації. Про це в інтерв'ю CarSales розповіла менеджер із зарядки та енергопостачання Taycan Сара Разаві.
З її слів, платформа J1, яка лежить в основі Audi e-tron, «доведена до максимуму», то ж Porsche доведеться вигадати щось ще. Не виключено, що «другий» Taycan побудують на вже анонсованій архітектурі SSP Sport. Відомо, що вона ляже в основу великого трирядного електричного позашляховика.
Також не виключено використання модернізованої версії J1, але якщо інженерам Porsche вдасться «вичавити» з неї «більшу дальність польоту». Представлений у лютому оновлений Taycan обіцяє запас ходу до 680 км за WLTP, на 175 км (35%) більше.
Твердотільні батареї Taycan другого покоління, ймовірно, не дістануться. Зі слів фахівця з продуктів Porsche Майка Вінкоттера, у найближчі два роки технологія ще не буде готова.
Модель другого покоління цілком можуть оснастити більшою батареєю. Але це зробить достатньо важкий електромобіль ще важчим. Щоб забезпечити йому гідний запас ходу, інженерам доведеться «знайти золоту середину».