У Porsche обіцяють робити дизайн нових електромобілів максимально авантюрним

Якщо ви подивитесь на актуальне покоління Porsche 911, то побачите суттєву схожість з першим поколінням автомобіля, яке побачило світ у 1960-х роках. Це завдяки тому, що його дизайнери давно знають, що бренд - це еволюція, а не революція. Однак незабаром ця еволюція може почати прискорюватися.

У Porsche заявили, що планують використовувати «електричну» революцію, як можливість створювати більш авантюрні образи нових машин. Прикладом цього є концептуальні моделі Mission X і Vision 357, які дуже відрізняються за дизайном, але прагнуть охопити історію Porsche, водночас просуваючи її мову дизайну власним шляхом.

Звичайно, це лише концепції, а не серійні автомобілі, а це означає, що команда дизайнерів може більше експериментувати. Тим не менш, керівник відділу вдосконаленого дизайну екстер'єру Porsche Інго Шайнхютте каже, що вони свідчать про роботу, яка триває над серійними автомобілями.

«Ви об'єднуєте всі ідеї в концепцію, але ви повинні бачити, як вони розвиваються. Деякі елементи є важливими для ідентифікації нашого бренду, але ми готові до експериментів на серійних авто», - зазначив він.

За його словами, компанія планує просувати і традиції, і інновації одночасно.

«Ми будуємо автомобілі протягом 75 років, і нас називають найледачішими дизайнерами в автомобільній промисловості. Ми завжди намагаємося бути максимально інноваційними, але не хочемо революціонізувати наш дизайн. Це має бути еволюція, і ми використовуємо цей рецепт уже 75 років», - сказав Шайнхютте.

Источник: Autogeek
30.08.2023
#porsche#електромобілі