У китайських дилерських центрах уже з'явився Audi Q5L нового покоління, офіційний запуск якого очікується до кінця поточного місяця. Модель відкриває для бренду важливу сторінку на найбільшому у світі ринку та фактично стає одним із перших серійних кросоверів Audi, побудованих на новітній преміальній платформі PPC, призначеній для сучасних бензинових моделей із розширеними цифровими можливостями. Окрім суттєвих змін у дизайні, інтер'єрі та техніці, саме китайський Audi Q5L одним із перших отримав систему автономного водіння Huawei Qiankun нового покоління, що підкреслює стратегічну роль локальних технологічних партнерів для марки в Китаї.
Зовні новий Audi Q5L виконаний у свіжій інтерпретації фірмового стилю бренду. Передню частину формує велика багатокутна решітка радіатора з виразним стільниковим візерунком, яка в поєднанні з заостреною світлодіодною оптикою та великими повітрозабірниками в бампері надає кросоверу більш динамічного та сучасного вигляду. Автомобіль виглядає помітно агресивніше та «молодше» за попередника, але водночас зберігає впізнавану стриманість Audi. Габарити моделі становлять 4842 мм у довжину, 1900 мм у ширину та 1660 мм у висоту, а колісна база досягає 2945 мм. За цим показником Q5L навіть перевершує Volkswagen Touareg, що напряму відображається на просторі для пасажирів другого ряду. Кросовер комплектується 20-дюймовими колесами з шинами розмірності 255/45 R20, а палітра кольорів кузова включає як класичні, так і більш виразні відтінки, орієнтовані на китайського покупця.
Задня частина автомобіля також зазнала помітних змін. Тут використано суцільний ліхтар із OLED-елементами другого покоління, який простягається на всю ширину кузова та забезпечує складну світлову графіку. Над заднім склом розміщено напис quattro, інтегрований у зону стоп-сигналу, що додатково підкреслює повноприводний характер моделі. Нижня частина бампера отримала сріблястий декоративний елемент, який візуально додає об'єму, а завершують композицію дві вихлопні труби, розташовані по обидва боки.
Інтер'єр нового Audi Q5L виконаний у дусі останніх моделей марки з акцентом на цифрові технології та мультимедійні можливості. Центральне місце займає вигнута панель, що об'єднує 11,9-дюймову цифрову панель приладів та 14,5-дюймовий сенсорний екран мультимедійної системи. Крім того, автомобіль оснащений 13,1-дюймовим проєкційним дисплеєм та окремим 10,9-дюймовим екраном для переднього пасажира, що розширює функціональність салону та відповідає запитам молодшої аудиторії. Для інтер'єру запропоновано кілька варіантів колірних поєднань, зокрема класичний чорний, а також двоколірні схеми з бежевими, коричневими та теракотовими акцентами. У оснащенні передбачено підтримку CarPlay, бездротову зарядку для смартфонів, а у дорогих версіях - вентиляцію, підігрів і масаж передніх сидінь, а також преміальну аудіосистему Bang & Olufsen.
Окрему увагу Audi приділила електронним асистентам. Для китайського ринку новий Q5L пропонуватиметься у версіях із системою Huawei Qiankun, яка відповідає за розширені функції допомоги водієві та часткової автоматизації руху. Йдеться про адаптивне керування швидкістю, утримання в смузі, допомогу в заторах і на автомагістралях, а також низку додаткових функцій, розроблених з урахуванням особливостей дорожнього руху в Китаї.
Під капотом нового Audi Q5L встановлено дволітровий турбований бензиновий двигун EA888 Evo5, який пропонується у двох варіантах форсування. Базова версія розвиває 204 к.с., тоді як потужніша модифікація видає 272 к.с. Обидва двигуни працюють у парі з 7-ступеневою роботизованою коробкою передач із двома зчепленнями та фірмовою системою повного приводу quattro. Така конфігурація має забезпечити поєднання динамічних характеристик із високим рівнем комфорту та стабільності на високих швидкостях.
Офіційні ціни на новий Audi Q5L для китайського ринку на момент появи автомобіля у дилерів ще не оголошені.