У Китаї представлено Chery Fulwin A9L Guanghui

Chery представила нову флагманську версію свого великого седана Fulwin A9L Guanghui з повним приводом, який позиціонується як преміальний, технологічно прогресивний і комфортний автомобіль для внутрішнього китайського ринку. Виробник оголосив рекомендовану роздрібну ціну від 182000 до 237000 юанів, а у разі придбання за програмою trade-in вартість зменшується до діапазону від 172000 до 227000 юанів. Якщо перевести зазначені суми у долари США за середнім актуальним валютним курсом, то офіційна ціна відповідає орієнтовно від 25000 до 33000 доларів, а з урахуванням trade-in - приблизно від 23800 до 31400 доларів. Це робить модель доступнішою у своєму класі порівняно з багатьма конкурентами, хоча функціонал і оснащення зберігають статус флагманського сегмента.

Ця модель стала найвищою в ієрархії лінійки Chery Fulwin і отримала модернізовані компоненти, включно з потужними шестипоршневими гальмівними супортами, лідаром і новітньою гібридною системою Kunpeng Super Hybrid CDM 6.0 на базі 1,5-літрового турбованого бензинового двигуна, який працює у зв'язці з електромотором. Згідно з підтвердженою інформацією, у відносно доступніших комплектаціях використовується система автономного водіння Falcon 500, а у топовій комплектації встановлено систему Falcon 700 з підвищеними функціональними можливостями. У китайському джерелі додатково вказано, що Falcon 700 інтегрується з інтелектуальними обчислювальними платформами Tianqiong, а також застосовує великомасштабну модель Momenta R6 для обробки даних і сценарного прогнозування.

Габаритна довжина автомобіля становить 5018 мм, ширина 1965 мм, висота 1500 мм, а колісна база дорівнює рівно 3000 мм. Окремо зазначено, що коефіцієнт аеродинамічного опору складає 0,23, що є високим показником для великого седана. Автомобіль комплектується великими 20-дюймовими колісними дисками, що доповнює преміальний вигляд та відповідає його статусу.

Інтер'єр виконано відповідно до сучасної мінімалістичної дизайнерської концепції та орієнтований на преміальні відчуття. У салоні встановлена цифрова панель приладів, великий дисплей медіасистеми, двоспицеве кермо та збережені фізичні кнопки прямого доступу, що дає можливість поєднувати цифрові технології з тактильною зручністю. Є бездротова зарядка та інтелектуальна концепція салону з архітектурою «п'ять поздовжніх та три поперечних модулі кабіни». Також у джерелі зазначена наявність «нульової гравітації» для сидінь, що має забезпечити можливість максимально комфортного розташування під час тривалих поїздок. Окрема чотиримісна версія отримала ще більш вишукане преміальне оформлення у коричнево-бежевах тонах із вентиляцією, підігрівом і масажем задніх сидінь, а також окремим холодильним модулем з температурним діапазоном від мінус 18 до плюс 50 градусів та складними столиками для пасажирів другого ряду, що створює орієнтацію на бізнес-клас та представницькі потреби.

У моделях використовується гібридна платформа Kunpeng Super Hybrid CDM 6.0 разом із трансмісією безступеневого електрогібридного типу DHT Pro. Вказано також зростання пікової потужності до 160 кВт та крутного моменту до 310 Нм у гібридному режимі. Тягову батарею встановлено ємністю 33,67 кВт-год, що дає змогу долати приблизно до 260 км виключно у режимі електричного ходу, тоді як сумарний запас ходу при поєднанні двигуна внутрішнього згоряння та електричної тяги перевищує 2500 км. Такий показник робить модель придатною як для міських поїздок, так і для міжміських маршрутів з мінімальною потребою у зарядній інфраструктурі.

На китайському внутрішньому ринку Chery Fulwin A9L Guanghui позиціонується як конкурентніший за співвідношенням робочих характеристик та оснащення серед повнорозмірних і великорозмірних седанів, де опонентами виступають як моделі місцевих брендів, зокрема Geely Galaxy Star 8 та BYD Han, так і автомобілі міжнародних виробників, включаючи Honda Accord, Toyota Camry, Kia K8 та інші моделі зі схожою ціновою і технічною спрямованістю.

Источник: ITHome
Фото: autohome
15.11.2025
#chery#китай