Експерти China Heart випробували бензинові та гібридні силові установки SAIC-Volkswagen, BYD, Changan, SAIC-GM-Wuling, Geely-Aurobay, FAW-Hongqi, SAIC-GM-Buick, Great Wall Motors, SAIC-Maxus, Changan-Ford, Volvo, Beijing-Hyundai, FAW-Toyota і FAW. З чотирнадцяти претендентів до шорт-листа увійшли десять, причому журі влаштували закритий брифінг, щоб краще зрозуміти логіку тих чи інших технічних рішень.
У Китаї продажі гібридних автомобілів у 2024 році зросли майже вдвічі, тому домінування агрегатів такого типу в рейтингу China Heart логічне. У чотирьох із дев'яти бензин-електричних систем ставку зробили на «атмосферники»: це вписується в концепцію досягнення тих самих характеристик за менших витрат. Єдиний негібридний варіант із ТОП-10 - Volkswagen Tayron із новою для китайського ринку «турбочетвіркою» 1.5 DSV.
Інші агрегати, що зацікавили експертів - BHE15-BFN (Geely Galaxy Starship 7), BYD472QC (BYD Qin L DM-i), JL469Q1 (Changan Uni-Z iDD), E15BE (Wey 07), CA4GB15TD-34 (Hongqi H5 HEV), CAF479WQP1 (Ford Mondeo HEV), LAX (Buick GL8 PHEV), B4204T56 (Volvo XC60 Recharge), а також T24A (Toyota Land Cruiser Prado HEV). На жаль, надійність і економічність у реальних умовах експерти не оцінювали.
Цікаво, що лише два роки тому картина була іншою: гібриди не домінували, а іноземних двигунів було лише чотири (Volvo, Mercedes-Benz, Volkswagen і GM). Однак тренд на «нову енергію» був очевидний уже тоді: без допоміжних електромоторів витримати конкуренцію в КНР не можна.