У Китаї стартували продажі нового гібридного кросовера Hongqi HS6 PHEV, який став черговим кроком бренду у розвитку власної plug-in-гібридної лінійки. Модель вийшла на ринок у трьох виконаннях за ціною від 178 800 до 228 800 юанів, що еквівалентно приблизно 25 200 - 32 300 доларам США за поточним курсом. Новинка побудована на фірмовій гібридній платформі Hongqi Honghu та одразу привернула увагу заявленими характеристиками запасу ходу: до 248 кілометрів виключно на електротязі та до 1 650 кілометрів у комбінованому режимі.
Зовні Hongqi HS6 PHEV виконаний у впізнаваній стилістиці марки, яка свідомо апелює до історичної спадщини бренду. Передню частину формує масивна решітка радіатора «Гірський водоспад» із вертикальними хромованими елементами, дизайн якої бере початок ще з класичних моделей Hongqi кінця 1950-х років, зокрема легендарного CA72. Темна світлодіодна оптика, характерні хромовані акценти та червоний фірмовий логотип створюють образ великого статусного кросовера. Для моделі передбачено чотири кольори кузова, серед яких чорний, білий, сріблястий та темно-синій відтінки. За габаритами HS6 PHEV впевнено входить до класу середньорозмірних SUV: довжина становить 4925 мм, ширина - 1970 мм, висота - 1740 мм, а колісна база сягає 2925 мм. Салон розрахований на п'ятьох пасажирів і робить акцент не лише на просторі, а й на комфорті.
Інтер'єр новинки виконано з помітним натяком на преміум-сегмент. Центральне місце займає мультимедійна система з 15,6-дюймовим екраном роздільною здатністю 2.5K, яка працює на базі процесора Qualcomm Snapdragon 8295P. Перед водієм встановлено компактну цифрову панель приладів, а передній пасажир отримав власний дисплей, інтегрований у передню панель. Залежно від комплектації кросовер оснащується аудіосистемою з 12 або 16 динаміками, передбачено вентиляцію та підігрів не лише передніх сидінь, а й другого ряду, а також встановлений вбудований холодильник, що підкреслює орієнтацію моделі на далекі поїздки та сімейне використання.
Силова установка Hongqi HS6 PHEV побудована навколо 1,5-літрового турбованого бензинового двигуна у поєднанні з електромоторами. У базових версіях використовується один електродвигун потужністю 228 кінських сил, тоді як топове виконання оснащене двома електромоторами, що забезпечують сукупну віддачу на рівні 501,7 кінської сили та повний привод. Кросовер пропонується з двома варіантами тягових батарей ємністю 23 та 40 кВт-год. Залежно від конфігурації запас ходу варіюється, але максимальні показники досягають 248 кілометрів на електротязі та 1 650 кілометрів у змішаному циклі без дозаправки.
Окрему увагу виробник приділив електронним асистентам. Hongqi HS6 PHEV отримав систему допомоги водієві, орієнтовану переважно на візуальні датчики, з функціями навігаційної підтримки на автомагістралях, автоматичного проходження ETC-воріт, напівавтоматичних перестроювань, а також дистанційного й запам'ятовуваного паркування. Усе це має підкреслити технологічний статус моделі на тлі жорсткої конкуренції у сегменті.