У розумінні китайських регуляторів ступенів безпілотності таксі може бути кілька. Принаймні, якщо у квітні влада Пекіна дозволила функціонування таксі без водія за кермом, то випробувач повинен був перебувати на передньому пасажирському місці, щоб втрутитися в процес керування у разі потреби. З цього понеділка у двох містах КНР дозволено комерційну експлуатацію таксі, в яких взагалі відсутня відповідальна за управління людина.
Інтернет-гігант Baidu та його дочірня компанія Apollo отримали відповідні дозволи від муніципальної влади Уханя та Чунціна, у кожному з двох міст починають курсувати за обмеженим маршрутом по п'ять автоматичних таксі, які за плату перевозитимуть пасажирів у період з 9 ранку до 5 вечора в Ухані та з 9:30 до 16:30 у Чунцині. У першому випадку зона обслуговування обмежена територією площею 13 км2, у другому - 30 км2.
Зауважимо, що американські конкуренти Baidu теж отримали дозволи на здійснення комерційних перевезень в автоматичних таксі без водія в Каліфорнії, але в їхньому випадку поїздки здійснюються переважно в нічний час, і також в рамках обумовлених меж районів. Представники Baidu з натхненням сприйняли початок експлуатації безпілотних таксі в Ухані та Чунцині, порівнявши цю подію з висадкою людини на Місяць за масштабами впливу на автомобільну галузь. У найближчі дванадцять місяців Baidu розраховує отримати дозвіл на експлуатацію безпілотних таксі в Пекіні, Шанхаї та Шеньчжені - також за відсутності випробувача в салоні машини, але на безоплатній для пасажирів основі.