У IIHS пояснили небезпеку проведення краш-тестів на великих швидкостях

Страховий інститут дорожньої безпеки (IIHS) США опублікував на своєму YouTube-каналі відео з поясненням вибору швидкості для проведення краш-тестів. Максимально вона становить 64 км/год, тоді на деяких американських дорогах можна їздити зі швидкістю 137 км/год.

Зі слів Рауля Арбелаеса, віце-президента Дослідницького центру IIHS, їхнє завдання не просто убезпечити автомобілі у серйозних аваріях, а зробити безпечними у звичайних ДТП. Здебільшого такі аварії з тяжкими та серйозними травмами трапляються на середній швидкості 64 км/год.

У IIHS кажуть, що вибір швидкості краш-тестів може суттєво позначиться на конструкції автомобіля. Як не парадоксально, випробування на швидкості 137 км/год можуть негативно вплинути на безпеку. Навіть збільшення швидкості випробувань на 16 км/год може вплинути на конструкцію транспортних засобів. Сила зіткнення на 80 км/год зростає на 56%, тоді як сама швидкість збільшується на 25%.

За умови збільшення швидкості краш-тестів, щоб відповідати вимогам безпеки, виробникам доведеться вносити серйозні зміни до конструкції. Зокрема, підвищувати жорсткість на випадок серйозних аварій. При цьому, зі слів Арбелаеса, значно знижується рівень безпеки під час аварій меншого ступеня тяжкості.

Источник: Авто Центр
18.03.2024
#краш-тести