У Франції завершують спорудження індукційної дороги

Компанія VINCI Autoroutes повідомила, що її експеримент із динамічної індукційної зарядки, проведений на ділянці французької автомагістралі A10 в Ессонні, досяг нового етапу й опинився на порозі реального результату.

Тут у січні під проїжджою частиною встановили індукційні котушки. Це - останній вирішальний етап перед першими тест-драйвами прототипів автомобілів. Про новий етап експерименту з динамічною індукційною зарядкою на A10 йдеться на сайті компанії VINCI Autoroutes.

Таким чином дорожнє підприємство конкретно підійшло до завершальної фази. Експерти вже зазначили, що це перший у світі експеримент на автомагістралі.

Він закінчується на 1,5-кілометровій ділянці автомагістралі А10 поблизу міста Ангервільє в Ессонні. Котушки розмістили під проїжджою частиною правої смуги, якою постійно їздить великовантажний транспорт. Після активації вони постачатимуть електричну енергію 4 транспортним засобам, забезпеченим приймальними котушками, які використовуються під час цього експерименту.

Для тесту будуть використані великовантажний автомобіль, позашляховик, легковик і автобус. Роботи зі встановлення індукційних котушок під проїжджою частиною триватимуть до квітня 2025 року. Після цього прототипи автомобілів їздитимуть цією ділянкою автомагістралі в реальних умовах руху й одночасної зарядки.

Розгорнута у великій масштабі динамічна індукційна зарядка дозволяє значно скоротити викид CO2 у порівнянні з важковантажними транспортними засобами, які повинні заряджатися на терміналах і які тягають дуже великі батареї.

Нова технологія може допомогти зменшити використання сировини, необхідної для виробництва (літію, нікелю, кобальту), і обмежити викиди CO2, пов'язані з їх конструкцією.

Источник: 24tv.ua
Фото: VINCI
13.02.2025
#дороги#технології