У Ford назвали головну проблему електрифікації легкових автомобілів

Перехід автомобільної промисловості на електромобілі почався багато років тому під впливом ряду факторів, у тому числі екологічних проблем, зниження залежності від викопного палива та бажання створювати більш ефективні та економічні автомобілі. Але замість того, щоб забезпечити природний перехід, уряди та адміністрації встановили темпи, які ставлять під сумнів галузь і можуть призвести до нестачі сировини у майбутньому.

В останні роки великі автовиробники інвестували мільярди у дослідження та розробки електромобілів. Ці інвестиції включають створення нових акумуляторних технологій, будівництво заводів з виробництва електромобілів і розширення зарядної інфраструктури.

У деяких випадках автовиробники укладали стратегічні альянси з технологічними та енергетичними компаніями, щоб прискорити розробку та виробництво електромобілів. Але в даний час ключовим є забезпечення постачання всього необхідного для виробництва цих автомобілів. А АКБ - головне слабке місце набору.

Це визнав Джим Фарлі, генеральний директор Ford Motor Company, який відзначив стурбованість з приводу постачання сировини, необхідної для виробництва акумуляторів, особливо літію та нікелю.

«Передусім, обмеженням є акумулятори», - заявив Фарлі. «І літій, і нікель справді є головними товарами, що обмежують».

Американський топ-менеджер також зазначає, що є й інші проблеми, пов'язані з домінуванням Китаю на ринку акумуляторів (70%). І що навіть сирі метали, здобуті в США, часто доводиться відправляти назад до Китаю для переробки, оскільки поза азіатською країною необхідної для цього інфраструктури не існує.

За даними Міжнародного енергетичного агентства (МЕА), у 2021 році на електромобілі припадало близько 10% усіх продажів автомобілів у світі. До 2030 року BloombergNEF прогнозує, що половина всіх продажів автомобілів у США припадатиме на електромобілі, оскільки вони стимулюватимуться податковими пільгами відповідно до Закону про зниження інфляції (IRA).

Попит на електромобілі продовжує зростати, і, за прогнозами, до 2030 року на дорогах має бути близько 300 мільйонів одиниць, якщо буде досягнуто мети з нульових викидів. Це, звичайно, призведе до значного збільшення попиту на акумулятори, що створить навантаження на глобальні ланцюжки поставок, пов’язані зі здобиччю та переробкою корисних копалин.

Источник: UAMotors
04.04.2023
#електромобілі