У вересні минулого року профспілка United Auto Workers (UAW) оголосила страйк проти Ford, General Motors і Stellantis. UAW вдарила автовиробників по їхніх кишенях, стратегічно обравши певні заводи для найбільшого удару. Для Ford це був прибутковий завод вантажівок у Кентуккі, який тепер змушує автовиробника «ретельно» думати про те, де він буде виробляти свої майбутні автомобілі.
Генеральний директор Ford Джим Фарлі прокоментував свої відносини з UAW під час Глобальної автомобільної конференції Wolfe Research, підкресливши, що вони змінилися. Як повідомляє Associated Press, Фарлі сказав, що закриття першого заводу Ford з виробництва вантажівок має суттєвий вплив на бізнес компанії.
Через кілька днів після того, як робітники припинили складати Super Duty в Кентуккі, виконавчий голова Ford Motor Company Білл Форд відвідав виробничий центр в Мічигані, де будують F-150, щоб попросити членів профспілки «зібратися разом, щоб покласти край цьому гострому раунду переговорів». Білл сказав, що рішення про закриття заводу в Луїсвіллі завдало шкоди «десяткам тисяч американців».
Страйк на заводі Ford у Луїсвіллі розпочався 11 жовтня, майже через місяць після того, як профспілка UAW розпочала свій страйк, вивівши на пікет ще 8700 робітників. Під час переговорів профспілка також обговорювала виробництво Ram 1500 та Chevrolet Suburban і Yukon, але серед трьох автовиробників найбільше членів профспілки на заводі Ford.
UAW призупинила страйк наприкінці жовтня, досягнувши домовленостей з Ford, Stellantis та General Motors. Члени UAW проголосували за ратифікацію трьох контрактів до Дня Подяки, завершивши шеститижневе протистояння і домігшись підвищення зарплат, покращення пільг, скасування дворівневої системи зайнятості та багато іншого.
Підвищення заробітної плати та пільг призведе до зростання цін на автомобілі. Компанія Ford заявила, що її автомобілі коштуватимуть на $900 дорожче через угоду, щойно вона набуде чинності. Як і решта галузі, автовиробник орієнтується на перехід до електромобілів. Йому довелося переосмислити свою стратегію, зосередившись на менших і доступніших за ціною електромобілях в умовах зростаючої конкуренції з боку Китаю.