У Європі починають переробляти дизельні фургони в електричні

Автомобільна група Stellantis взялася переробляти вживані дизельні фургони на електричні менш ніж за 20 тисяч євро. Вочевидь, у цій ніші послуг замовлень буде чимало.

Поки мова йде про перелицювання лінійки легких комерційних автомобілів (LCV) безпосередньо у Європі. Дати їм другий життєвий ресурс у новому статусі можна буде уже з 2024 року. На перероблення можна замовляти фургони Peugeot Expert, Citroen Jumpy та Opel/Vauxhall Vivaro.

«Мета проєкту конверсії електромобілів - зробити фургони з нульовим рівнем викидів більш доступними для власників малого бізнесу, які не бажають вкладатися в нову модель», - розповідає голова бізнес-підрозділу фургонів Stellantis Ксав'є Пежо.

Комплекти для переобладнання електромобілів розроблені таким чином, щоб бути доступнішими, ніж покупка абсолютно нового електричного фургона. В першу чергу, цей напрямок роботи має сприяти розвитку малого бізнесу, котрий захочуть мати екологічно чистий електричний автобіль комерційного сегмента за помірковану ціну.

Перетворення коштуватиме менш як 20 000 євро за фургон і відбуватиметься на виробничих потужностях Stellantis. Програма спочатку буде зосереджена на Франції, використовуючи державні стимули. Вони можуть покривати до 40% вартості переобладнання до максимум 10 000 євро, якщо власник володіє електричним фургоном понад рік або проїжджає на ньому щонайменше 6 000 км, перш ніж продати свій транспортний засіб.

Розповідається, що фургони позбавляться 2,0-літрового чотирициліндрового дизельного двигуна BlueHDi й отримають повністю електричну трансмісію. Ксав'є Пежо сказав, що переобладнані машини матимуть «достатній запас ходу», хоча й трохи нижчий, ніж цифри 224-350 км, які нині пропонують заводські електричні фургони.

Практично одночасно з Stellantis, свою програму аналогічного перетворення дизельного Master в електричну версію оголосив Renault. Проєкт перероблення він вестиме у співпраці з французькою компанією Poenix. Ця програма зосереджена на великих фургонах, вироблених понад п'ять років тому. Переобладнанням буде проводитися на заводі Renault Refactory у Флінсі, Франція.

Як і Stellantis, Renault сподівається отримати вигоду від перероблення, ремонту, перероблення та «другого життя» акумуляторів. До 2030 року річний дохід від такої діяльності Stellantis планує отримати у розмірі 2 мільярди євро, а Renault - 1 мільярд євро.

Источник: 24tv.ua
Фото: СarЕxpert
21.11.2023
#електромобілі#комерційний транспорт