У червні обсяги постачань дизпального, що має індійське походження, значно збільшилися. За 28 днів в Україну усіма видами транспорту було ввезено 149 тис. тонн цього продукту. За підсумками місяця обсяги постачань можуть перевищити 150 тис. тонн, таким чином імпорт індійського дизпального зросте у півтора рази порівняно з травнем (104,6 тис. тонн), свідчать данні enkorr.
Збільшення продажів індійського палива зумовлено зменшенням обсягів пропозиції продукту турецького виробництва. В Туреччині сезонно зростає внутрішнє споживання палива, через це НПЗ скорочують експортні продажі. Згідно з даними Kpler, у червні Tupras Aliaga Izmir Refinery скоротив відвантаження ДП та газойлю зі 120 тис. тонн до 1,5 тис. тонн. Постачання ДП та газойлю зі STAR Refinery майже не змінилися порівняно з травнем та становили 190 тис. тонн.
Індійське паливо потрапляє в Україну по двох основних каналах - через турецький термінал Мармара та румунську Констанцу. Постачання індійського продукту потребує підвищеної уваги, оскільки частина його обсягів потрапляє в Україну з тих самих портів, де у великій кількості також перевалюється російське дизпальне.
У власному розслідуванні enkorr наводив докази того, що партії індійського дизпального, які потрапляли в Україну насправді могли мати російське походження. За даними Kpler, на початку червня у Констанці розвантажилися два танкери, які привезли 90 тис. тонн дизпального з індійського порту Сікка, а в середині місяця до Мармари зайшло судно зі 104 тис. тонн продукту. У червні з Jamnagar Refinery, що належить Reliance Industries на експорт було відвантажено 2,06 млн тонн дизпального та газойлю, таким чином Україна цього місяця була кінцевим споживачем 7% експорту індійської компанії.