У BMW вважають, що Tesla втратила унікальність

Tesla показує рекордні результати продажу. Минулого року компанії вдалося поставити 936 172 електрокари, що більше, ніж будь-коли, а в першому кварталі 2022 року вона продала 310 048 машин. Незважаючи на це, керівник відділу продажів BMW Пітер Нота впевнений, що американці втратили унікальну торгову пропозицію, і незабаром продажі почнуть знижуватися під тиском конкурентів. І сама BMW сподівається зіграти у цьому не останню роль.

«Tesla пропонувала унікальний товар на ринку досить довгий час. Тепер цьому настав кінець», - сказав Нота.

Ймовірно, він натякає на експансію самої BMW у сферу електромобілів, де баварці зрештою сподіваються зайняти лідируючу позицію, «обігравши» також Audi, Jaguar, Lexus і Mercedes-Benz.

Керівництво BMW упевнене, що попит на електромобілі продовжуватиме зростати. Однак баварці не відмовляються від розробки нових ДВЗ, оскільки електричні машини все ще значно дорожчі за паливні, і інфраструктура поки не отримала достатнього розвитку.

Источник: BMW Blog
22.04.2022
#bmw#авторинок