У BMW пояснили, чому їх дратує критика гібридних спорткарів BMW M5

Топ-менеджер BMW M Френк ван Міл визнав, що його дратує критика гібридного спортивного седана M5. Видання Bimmer Today запитало у керівника М-підрозділу, що він думає про негативні коментарі, пов'язані з великою вагою нової машини.

Змінивши покоління, седан BMW M5 став важчим на півтонни: у соцмережах жорстко критикують підхід інженерів із Мюнхена. Бос BMW M стверджує, що людям не слід робити поспішних висновків, перш ніж сісти за кермо.

Франк ван Міл також пояснив, що інженери BMW M задовго до дебюту знали про велику вагу нового M5. Однак суперседан спроектований так, щоб зайва маса не відчувалася під час водіння. При цьому топ-менеджер визнав: його дратує негативна реакція людей, які покладаються на характеристики у таблицях Excel. Боси BMW продовжують наполягати, що рішення піти гібридним шляхом було вірним.

Керівник BMW M підкреслив, що електрифікація була єдиним способом зберегти V8, дотримуючись всіх норм викидів. А якщо ні, то M5 довелося б перекладати на V6. Розглядався і варіант електромобіля M5, проте добитися стійкої продуктивності з такою системою не вдавалося, тому було ухвалено рішення доповнити V8 електродвигуном.

Як останній аргумент Френк ван Міл згадав про критику фанатів «емок», коли M5 стала повнопривідною: система xDrive не дозволяла так само активно дрифтувати. Однак згодом таку трансмісію прийняли: те саме станеться і з гібридною силовою установкою, важливо довіряти інженерам, адже вони знають, що роблять.

Источник: Мотор
Фото: Bimmer Today
15.10.2024
#bmw