Тюнери встановили 3.0-літровий V6 на Daewoo Matiz

Британська Powercrazy Motorsports, яка спеціалізується на обладнанні для діагностики двигунів для автоспорту, доопрацювала сітікар Daewoo Matiz 1999 року виробництва. Під капотом південнокорейської «малолітражки» встановили 3,0-літровий X30XE V6 від Opel Omega потужністю 190 к.с. Новим агрегатом замінили стандартний для моделі першого покоління 800-кубовий двигун на 52 к.с.

Перш ніж опинитися під капотом Матіза V6 пройшов доопрацювання, яке полягало в установці шліфованої головки блоку циліндрів, розподільних валів з високим підйомом, модифікованого впускного колектора від Chevrolet Cavalier V6 та картера від Opel Vectra V6. Працює агрегат у парі з п'ятиступінчастою механічною коробкою передач Getrag F20 з корпусом F18, маховиком від Opel Astra GTE та зчепленням Fast Road.

Серйозно додавшому у потужності сітікару допрацювали шасі. Спереду у нього тепер стоять гальмівні механізми від Mistubishi Lancer Evo 6 із розсвердленими дисками від Focus RS. Позаду збереглися штатні барабанні механізми.

За рахунок пружин Spax у підвісці дорожній просвіт автомобіля зменшився на 40 мм. Доповнюють новий образ Daewoo Matiz колісні диски від Porsche з низькопрофільними шинами.

Источник: Авто Центр
06.09.2022
#daewoo#токіо