Британська інжинірингова компанія TWR показала перший із запланованих 88 екземплярів рестомода на базі Jaguar XJ-S. Автомобіль отримав агресивний дизайн із великою кількістю карбонових елементів і потужний 12-циліндровий двигун.
Дизайн екстравагантного кузова належить «перу» Хизила Саліма (Khyzyl Saleem), який надихався суперкарами півстолітньої давності.
«Мене дуже надихає епоха 70-х і 80-х років - IMSA, Trans-Am, автомобілі Group A, - але також і оригінальний дизайн Jaguar - XJR-9, XJR-15 і, найголовніше, XJ220», - коментує Салім.
Дійсно, у зовнішності машини відчувається дух того часу: м'язисті колісні арки, вентиляційні отвори на капоті, гострий передній спліттер, пара аеродинамічних закрилків, що закривають, ззаду і бічні вихлопні труби.
Але головна перевага новинки прихована під величезним капотом. Для автомобіля підготували глибоко модернізований наддувний мотор Jaguar V12, об'єм якого збільшили з 5,3 до 5,6 л.
Мотор отримав ефективний нагнітач і інтеркулер, систему змащення з «сухим» картером, нові головки блоку циліндрів, клапанні механізми та інші зміни, які дали змогу істотно поліпшити його характеристики.
У результаті всіх цих перетворень потужність зросла до 650 к.с., а крутильний момент перевищує 700 Нм. Машина важить близько 1500 кг, тому питома потужність досягає приблизно 430 к.с./т. Реалізувати потенціал двигуна допоможе 6-ступінчаста «механіка» і диференціал обмеженого тертя.
Перші екземпляри вирушать до замовників влітку наступного року. Загалом буде виготовлено 88 купе на честь року тріумфальної перемоги TWR Jaguar у 24-годинному марафоні в Ле-Мані в 1988 році. Вартість стартує з 225 тисяч фунтів без урахування податків.