Згідно з даними Refinitiv Eikon, Туреччина залишається головним пунктом експорту російського дизельного палива після того, як ембарго на постачання в Європу змусило трейдерів переспрямувати їх в Азію, Африку й на Близький Схід.
За даними Refinitiv, з початку квітня росія спрямувала в Туреччину близько 0,8 млн тонн дизельного пального, відвантаживши майже 1,5 млн тонн за попередній місяць.
Близько половини квітневих обсягів все ще перебувають у дорозі, порт розвантаження ще не підтверджено.
Зі слів трейдерів, частину дизельних вантажів, що прямують до Туреччини, може бути призначено для транспортування STS в інше місце.
Близько 180 тис. тонн дизеля з російських портів прямують до Бразилії після рекордного рівня в 440 тис. тонн у березні.
Російське дизельне пальне завойовує частку ринку зі Сполучених Штатів, на які традиційно припадає більша частина дизельного імпорту Бразилії. Бразилія закуповує близько 30% ДП за кордоном.
Швидко зростаючі постачання російського дизельного пального у Латинську Америку включають експорт до Панами (160 тис. тонн за березень-квітень), Уругваю (75 тис. тонн) і Куби (33 тис. тонн), свідчать дані Refinitiv.
Близько 500 тис. тонн російського дизельного пального відправилися в Африку з початку квітня. Експорт був здебільшого до Гани (110 тис. тонн) і Тунісу (100 тис. тонн), а також до Лівії, Марокко й Нігерії.
У березні завантаження дизелю з російських портів до Африки склали понад 1,1 млн тонн, показали розрахунки Reuters на основі даних Refinitiv.
Цього місяця росія спрямувала в Саудівську Аравію лише близько 60 тис. тонн дизельного пального після майже 300 тис. тонн у березні.
Усі наведені вище дані про доставку стосуються місця відправлення вантажу. Близько 300 тис. тонн дизельного пального, завантаженого в російських портах цього місяця, ще не мають підтвердженого пункту призначення.
Згідно з даними Refinitiv, ще 230 тис. тонн російського дизпального очікує на завантаження STS біля порту «Каламата», і його може бути експортовано в різні пункти призначення.